Årsregnskapet! På tide å gjøre opp året…

Hei på årets siste dag! 
Da er det, igjen, på tide å gjøre opp for året som har gått! 
jeg syns ikke det er lenge siden sist jeg gjorde opp status..  

God bye 2019 ~ Welcome 2020! 

 imorgen er tid for å telle alle magebånd etter årets strikka nøster. (Tør du gjette?) 

Det er på tide å gjøre opp årets vekt (skrekk og gru! ) 
 

 

det er på tide å se tilbake på trivsel i forhold, jobb, vennerelasjoner og gå en liten svipptur i seg selv på hvordan er det? 

hva er jeg fornøyd med? 
hva kan jeg gjøre bedre? 
hva vil jeg gjøre mer? 
hva MÅ jeg gjøre mer? 
hva er bra for meg og mine? 
hvordan er økonomien? (Dobbel skrekk og gru)

 

altså, mange ting som skal gjøres opp, det såkalte livsregnskapet. 
mange svar har jeg allerede, noen kan kjapt finnes ut av, og noen må tenkes litt over.. 

En ting jeg vet, er at jeg trenger mer tid til hobby!! Desperat!! Tror jeg… det finner jeg nok ut, ved dagens og regnskapet slutt. 
 

idag skal vi gå ut av det gamle året, og inn i det nye, med to vakre døtre, en meget høyt elsket samboer, hans sønn, samboer og to fine bonusbarnebarn! 
det blir en fin feiring! 
god mat, god drikke, litt brettspill og som mitt lille bonusbarnebarn på 6 år sa, MASSE STJERNESKUDD! 
hsn, som jeg, elsker stjerneskudd! 
Det er ikke så nøye med raketter, bare man har stjerneskudd! 

Ingenting er bedre enn glitrende barneøyne og stjerneskudd! 

i det nye året så lover jeg å dele flere Nye oppskrifter fra Strikkerommet. De ligger allerede på vent, på skrivebordet. 

årets siste dager har vært så travle at det nærmeste jeg har kommet strikking, er å se på nøstene og bestille mer garn! (Opplever både krise og abstinenser!!) 

min samboer ser alltid mamma mia filmen på nyttårsaftenen! I år skal jeg plukke fram garn og pinner, plassere meg i sofaen Ilag med han og mine døtre, og ikke legge fra meg håndarbeid før filmen er over!! 
bare jeg nå finner en finfin farge til den tiltenkte nye oppskriften da… 

dagens kake: baileysostekaken er forresten ferdig og klar for servering! 
du finner oppskriften her

så da sier jeg for siste gang dette året! 
VI STRIKKES!! 
KLEM! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg