Bli med en tur innom favoritt garnbutikk nr 2! Og en aldri så liten giveaway..


Igår var jeg innom godteributikk nr 2, for meg!
(nr 1 skal jeg fortelle om en annen dag, må bare komme meg dit først!)

Allerede i døra møtes man av en kar som gir inntrykk av hva man vil finne her!

Alt er så ryddig og  fint innredet.


Ingen problem når man blir ønsket velkommen av han her!

I butikken som jeg snakker om, Eid miljø, finnes en hel låve, med metervis av garnhyller!
jeg mener, seriøst! Jeg kunne vært her i dagevis!

Det finnes i alle fasonger, kvaliteter og farger!

lukten er bare helt AWESOME!

 

Garn ~ Garn ~ Garn

Det er til og med plass, beregnet for at man skal kunne sette seg ned, kanskje med ett strikketøy,

med mulighet for å treffe likesinnede?!

Koselige kroker til hvile eller strikkehygge.
Langbord om man er flere kanskje?

Igår var det ei som kommenterte og lurte på om butikken var åpen på mandager??

Det hadde jeg IKKE tenkt på! -Og det var det faktisk ikke!!

KRISE i og med at vi har reist en time for å komme hit!

MEN, innehaver av butikken var der, og etter en kjapp telefon, så var jeg og min datter hjertelig velkomne innom!

For en service!!

Jeg Skulle ha garn til skjørt/halsen som jeg har linket til i ett tidligere innlegg, og babyteppe i pakke 1 denne våren. Fant begge deler, og begge garntypene var helt nye for meg.

Spennende garn fra «sorta fåret»

 

Babyteppe o nøytral, varm farge i merket «Mondial» ekstra fine merino. Dette har jeg aldri prøvd. Har du?

Gjett om jeg nå gleder meg til å begynne..

 Hersens mariusgenser som stopper for alle nye prosjekter! Men skal straks begynne på en arm,

så da er det i alle fall litt mer spennende når man snart kommer til mønster.

Og som vanlig Begynner jeg på arm nummer to, da den alltid går senere å strikke enn arm nummer en! haha…

 

Jeg er ikke vanligvis en som bruker maskemarkører på strikketøy.

Jeg bare lager en tråd av en annen farge og markerer omgangens begynnelse med den.

-jeg begynte jo tross alt å strikke i en tid da maskemarkører ikke eksisterte engang..

Men jeg fikk øye på disse to fine rødvinsglass-markørene, og dem kunne jeg bare ikke motstå!

Jeg er jo en strikkende rødvinsdame!

 

De søteste maskemarkører jeg hr sett, noengang!

Jeg har laget til en giveaway på Strikkerommets facebook-side, så om disse er noe for deg, så kan du ta en titt innom, HER

Denne giveawayen er på ingen måte sponset av andre enn meg selv!

 

 

Jeg skulle virkelig ønske at jeg var blekksprut!

Så mye å strikke og så få hender!!

Åååå.. som jeg ønsker st dette var meg, noen ganger!! *sukk*

Men, våren er lang og jeg skal nok komme i mål med alle mine strikkerier etter hvert!

Null stress

Null stress..

 

 

Ønsker alle en finfin strikkedag!

Vi Strikkes!

Vanja

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg