En Magisk Onsdag..

hei dere! 

jeg fant ett spennende prosjekt på ravelry, ett skjerf, som jeg vil prøve meg på når alle julegaveprosjektene er ferdige. Her kan man bruke mange rester, og hvilke farger man vil! mitt skal ha MANGE farger!

 det heter ” venn” og det kan du se HER

oppskriften er på engelsk, men veldig lett å forstå. er det ikke fint?

vottene med samiske farger, er ferdig,. men det finnes ett lite menneske også i den familien, så om noen vet om en vott med en liten reinsdyrkalv eller liknende på, så tar jeg imot tips på det! 

dagens tredje regel i bildet jeg la ut på mandag, er “en magisk onsdag”.

av og til når man sliter med tunge dager, så må man begynne med seg selv for å snu dagene. Jeg har valgt å gi meg selv en lekse denne uken, og har tanker om bildet jeg la ut i mandagens innlegg. se det HER

 idag spør jeg: “hva er min magiske onsdag?”

min magiske onsdag er å surfe etter nye, fine strikkeprosjekter, laget av andre, skisse og kladde litt selv på nye, egne design. lese litt, strikke litt og bare være.

datter er på vennebesøk etter skolen, og det er litt ekstra magitid, så da har jeg laget en stor stjerne av kleshengere, denne skal ut på veggen med lys i, i kveld. gleder meg til min “magiske stjerne” den kommer til å vare til langt over nyttår og minne meg på denne tiden.

vi tok oss tid til litt ekstra kos igår kveld, meldte meg og datter på en tur med barnas turlag. det har vi aldri gjort før, og vi kjente ingen som skulle være med. For en finfin kveld det ble!! snakket med folk, fikk skikkelig julestemning med julegrøt, toddy, mandariner og pepperkaker! 
 

Stranda gård

for en fin ting å gjøre og for en fin ting å å få være med på!
 

Bålet varmer godt og gir en indre ro! 

Igjen forteller jeg meg selv at man må våge å prøve…

Nå skal middagen til meg og sambo på kok, og vi får spise ilag, bare vi to, idag.

Enda mer luksus i hverdagen. 

MEN DU: ikke glem adventsgiveawayen vår! les HER om hvordan du kan delta!

VI STRIKKES!

klem!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg