Første design 2020

Hei verden! 

året er godt igang, og selv om vi har litt juleferie enda, så merker vi at hverdagen er på tur tilbake! 
Jeg har  hatt litt strikkefri i jula. 

Det tar tid med julegjester og flere fellesmåltider om dagen. 

vi har åsså feiret en bursdag inni mellom dagene. 
i tillegg er det vanlige ting som klesvask, husvask, oppvask med mer. 
men husmor har vel aldri fri!?! 
men siste par dager hr sambo jobbet med varetelling og jentene har vært opptatt av mye spill. 

Nordis Genser. oppskrifter kommer i Str XS-XXL. 
 

Da har det blitt litt egentid med strikking og TV! 
jentene har hjulpet meg med designet på genseren Nordis. 
jeg hadde garnet.. 

Etter at vi hadde sett Frost 2 på kino, så ble jentene opptatt av stjerner. Jeg elsker SLT som har hjerteform. Så da ble det sånn. 
minstejenta skulle få genseren, så da ble det hennes størrelse som ble teststrikket først, XS. 
nå er det å få finskrevet oppskriften, så er den klar! 
en enkel, dekorativ og kjappstrikka genser på pinnenummer 5 og 6. Strikket i Drops air. 
 Det blir en lett og luftig genser. Kommer i Str XS-XXL. Vet ikke hvordan interessen er for barnestørrelse, så det får vi se etterhvert! 🙂 

 jenta mi syns den var kjempekult, og nå blir det ny genser på første skoledag etter jul! 
her er hun: 

Lillemor er fornøyd med designet som hun har deltatt i. 🙂 

 

det er ellers en sløv lørdag, og imorgen er en sløv søndag, men så er tiden inne for å treffe hverdagen igjen på mandag! 
jeg får snart, forhåpentligvis, komme på jobb igjen snart. Det gleder jeg meg til! 

så da er det ny teststrikk Str M, åsså 

strikkes vi plutselig! 
klem!! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg