Idag blir det ett fysisk besøk i godteributikken!!

Åååååå!
Endelig mandag!!
-Jeg skal bedrive handelslekkasje!!


GARN ~ GARN ~ GARN

 

Jeg tar turen til naboplassen, Nordfjordeid, for en aldri så liten hårklipp.
kun for nødvendighetens skyld!
Men SÅ… så skal jeg innom det som kalles låven på folkemunne!
det er altså verdens (iallefall min verdens) nest beste garnshop!
en hel låve med garn!!
OMG!
Holder på med en lang liste over «MÅ HA» og «ønskes»

Så får man se hvor langt pengeboka strekker seg!

Jeg planlegger noen pakker med strikkaklær til noen småtassene som kommer i løpet av året,

selvfølgelig etter at mariusgenseren som jeg holder på med, blir ferdig.

Først ut er teppet som jeg etterlyste litt hjelp til, det ble hjerteteppet,

og jeg har fått lov til hun som har laget det, å legge ut oppskrift her.
så her kommer den:

Hjerteteppe PDF-fil

 

Quiltehusets oppskrift på hjerteteppe. Delt med tillatelse.

 

 

skal i samme slengen lete etter TYKT garn til skjørt/tubeskjerf (pinnenr 12)

Og kjøpe garnet til Sadie splittskjørt.

i kjent stil, så blir det vel litt annen stasj åsså!

Om du har lyst til å se hva jeg kommer hjem med, så titt gjerne innom senere.
Bloggen må nok oppdateres iløpet av dagen!

men enn så lenge, Lag deg en finfin mandag!
Vi Strikkes!!
Vanja

4 kommentarer
    1. Kjempe fin og inspirerende blogg du har🤩 mange flotte oppskrifter!! Og takker så masse for hjerte-teppe oppskriften du fikk lov å dele med oss følgerne i dag❤️ Låven på Eid er virkelig en godtebutikk i særklasse for oss garn og strikke avhengige😍😂 Vanskelig å gå ut med BARE det man skulle ha i utgangspunktet😉 Og alltid smilende og behjelpelig betjening👍👍

      1. Tusen takk for gode ord!
        Ja, og damen som driver låven er bare helt fantastisk!
        Hjerteteppet er så superfint, og jeg gleder meg til å begynne!!
        Ta en titt innom dagens blogginnlegg senere så skjønner du hva jeg mener! 😃

    2. Låven på Nordfjordeid e virkelig godteributikk nr.1 for meg🧶 med verdens mest imøtekommande butikkdame😍👍🏼 Her får du alltid hjelp.
      Mange freistingar, som oftast resultera med litt ekstra i handleposen. Av navnet Eid Miljø – så e handleposen i miljøvenleg papir 😊

      1. Ja, ingenting å si på damen der! Så imøtekommende, hjelpsom og hyggelig! Virkelig en bra plass å være på!
        Butikken er ett fyrverkeri av farger og tilbehør!
        -flott at det i tillegg er miljøvennlig!
        Jeg syns det er koselig med papirpose!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg