Idag kan jeg gjøre det jeg liker best:STRIKKE!! adventsgiveaway er trukket! ble det deg? Få ett lite julegavetips eller to i siste innspurt!

 

Hei på Mandag! 

idag vil jeg starte med dette bildet, og love meg selv å PRØVE den oppskrifta:

En flott start på mandag: kaffe på senga av kjærest og en god klem fra Lillemor! 

 

så er dagen kommet og  jeg får endelig gjøre det jeg liker best: STRIKKE! 

etter en kjapp runde i huset, men aldri så lite husarbeid, så er det egentid! 

skjønt egentid.. Det er siste innspurt på strikka julegaver. Hyggelig mandagsarbeid! 

Strikkingen jeg holder på med om dagen er pannebånd og hestehaleluer i mønsteret “Bricks” det er eget design fra Strikkerommet, og jeg bare digger det! 

den har 3D effekt og er skikkelig dekorativ. mønsteret er enkelt å strikke selv om det for noen, ser avansert ut. 

har allerede strikket 2 og ett halvt igår kveld og har igjen like mye på pannebåndene og en hestehalelue, så er jeg i mål! det er kosearbeid! 
 

Bricks pannebånd på 

Jeg er endelig ferdig med årets julegavehandel, og den var over på rekortid. ‘fikk ett godt tips fra en venninne ifjor, og den har jeg prøvd ut i år: Skriv liste! tenk over hva man ønsker å gi til hver enkelt, og kjøp slavisk etter denne! 

supert altså. Noen blir kjøpt gjennom året, men de som var igjen havnet på denne listen og ble handlet inn igår. På en søndag! dermed er resten av uken bare kos og jeg har god tid til å få huset juleferdig! 

God hjelp for meg, i denne tida hvor jeg av og til har tregt for å komme i gang, og energinivået er lavt..

En god leveregel! 

 

jeg hadde en gave som jeg har lurt litt på, men så fant jeg løsning: GAVEKORT! 

en av årets mottakere er veldig heldig i år og får denne: 

Gavekort På garn og strikkebok! Sikker vinner! 

Tror h*n blir fornøyd! 

 

Vi har hatt trekning i årets 3. adventsgiveaway. med denne englebrosjen i premie:

 

VINNEREN BLE:

Monica Hagevik som ble nominert av Ingelin Hagevik Blålid

GRATULERER!! 

siste giveaway kommer i morgen, så heng med!! 

Lillerampen vår ramper videre: 

idag har han hjulpet lillemor med å finne legofigurer i en katalog fra kozmos. 

dette er ikke ramp, tenker du nok…. 

MEN.. han har også laget matpakke med papirbeskjed inni brødskiva. Og oreokjeks, som han har bytta ut kremen i midten med tannkrem! 
 

HAHA!! 

tenker det er ei litt sur ei som kommer hjem idag! 

Ha en finfin dag, hvor enn du er! det skal jeg! 

VI STRIKKES!! 

klem! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg