Julebord!! Men har en god grunn til å bli hjemme!!

tida har kommet for den store julebordhelga! 
mannens jobb har lagt julebord til det fantastiske hotell Alexandra i Loen. 

Inngangsparti på Alexandra hotell i Loen. 

dette har jeg gledet meg til, for de kan virkelig julestemning! 
deres frokost, Lunsj og middagsbuffeer er viden kjent! Så dette må bare bli bra! 
Men har helt glemt å pakke! Skikkelig krise!! 
for her er dama som virkelig har «klesskapet fullt av ingenting! -med prislapp på!» (som mannen min sier…. 

varme klær, penklær og badetøy! Joda, skal nok komme i mål med det også! 
 

tidlig på morgenen enda, så jeg ligger og ser på dinosaurkaker på Pinterest. Det har nemlig bonusbarnebarn ønsket seg til bursdag!

En av mange fine dinosaurkaker på Pinterest. 

merkelig nok då har jeg plutselig kjøpt en oppskrift – strikkeoppskrift, igjen! Wtf?? Jeg skulle bare se på dino-kaker… ?

Sauetøfler

kan noen forstå det?!?! 
men disse var vanvittig søte! Ligger på ravelry og koster kr 40,- vel verd pengene, for her er noen som lager noe virkelig orginalt!! Dette må på ønskelista!

opplysninger om oppskriften står på bildet. 
 

rampen Tarik hadde tulla litt Idag også! Pakka inn skoene til Lillemor, i julegavepapir! Det ble litt amper stemning og full panikk før ho kom seg avgårde til bussen!! mulig ho kanskje er bittelitt sur på han akkurat nå.. selv om ho aldri kommer til å si det høyt. Hun er livredd for at han skal dra! 
vel, vel lillerampen blir hjemme i helga, og storerampen reiser til besten og besta.  

så til grunnen til å være hjemme: jeg nevnte såvidt igår at jeg hadde fått en pakke med garn igår. Den fikk jeg åpnet på morgenen Idag! -og HURRA!! Nå har jeg endelig funnet «samefargene» i ett garn! 

Finull fra Rauma! Bestilt hos Norske Garn. så nå gjenstår det bare å få dem på pinnene! -spennende blir det. så egentlig hadde det vært grunn nok til å være hjemme! -men pytt sann, må bare montere turboen på pinnene når jeg kommer hjem, så er de nok ferdige til jul! 
over og ut!

klem til alle! ?

ps: har dere sett min oppskrift : sola for alle ? 
de første 10 som skriver privat melding med mailadresse,  på strikkerommets side på Facebook, får den gratis! 

du kan se den HER

og skrive en melding til denne siden 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg