kjappe barnevotter i siste liten! Og jeg fortsetter min lovnadsuke med «ingen bekymringer på torsdag»

Hei verden! 

jeg etterlyste igår, barnevotter med reinsdyrlignende kalv på! 

Jeg fikk noen tips, og en av dem var disse: 

Jorids rådyrkalv

Rådyrkalv fra Jorids mønsterbutikk

vet ikke helt om det passerer som en reinkalv, men tenker st med samiske farger, så passer de bra med de voksnes votter. 
 

Prisen for 50 nøster garn! Upåklagelig! 

dagens kjekkeste handel er gjort unna, på tidlig morgen! 50 nøster med garn, og jeg har planer for alle sammen! 
bra rabatt fikk jeg også! 
håper at denne kommer fram i romjula, 
 

ingen bekymringer Idag! 
nei, jeg har ikke det! Endelig en dag uten! 
Fikk vite igår at en av mine voksne døtre kommer på julebesøk! Herreverden, som jeg gleder meg!! 

-Har ikke sett henne siden sommeren, så det skal bli godt! 
 

Så sant! <3

idag har jeg en timeavtale men ellers en stressfri dag. Julegavene begynner å bli helt ferdige, og jeg skal handle inn siste rest av dem Idag, når jeg allikevel er i gata. 
den dørstokkmila er så uendelig høy, noen ganger. Har lyst til å være hjemme å synke ned i sofaen med strikketøyet! 
føler du det noen ganger? 
men jeg har lovt meg selv å utfordre meg på å klare det som er ubehagelig, uten stress! det går nok tilslutt når jeg bare tar tiden til hjelp! 
når dagene er litt tunge, som jeg kaller de, så er strikking god terapi! 
elsker synet av strikketøy når det former seg til ett nytt plagg, lukten av nyinnkjøpt garn!

Garn, garn, garn!!! 

 Er egentlig helt hekta!! 
Noen har spurt om hvorfor navnet Strikkerommet! 
den kan jeg fortelle om: når jeg flyttet inn med samboer, hadde vi hns tenåring boende, veldig koselig! Men så ble han voksen og flyttet ut, så da ble det plass til meg med alle mine nøster, og andre hobbyvarer! Jeg valgte å kalle rommet for Strikkerommet, og sånn har det blitt! Dere skal få være med på «omvisning» der, når jeg hr fått julerydda det. Mulig det ikke blir før etter nyttår…

En liten kaffekopp, en liten strikkestund, åsså er det bare å ta fatt på en bekymringsfri torsdag! 

lillerampen sitter forresten innestengt i en colaflaske, etter å ha blitt kidnappet av stygge winter igår.  stor bekymring til morgenen Idag om hvordan vi skal få han ut! 
I tillegg var skoene til Lillemor var full av ris! 
Jeg begynner å glede meg til han drar… (er det lov å si….?) 

 

ps: har du husket å delta i vår lille adventsgiveaway? Vi har sååå fin premie denne uken! 
den kan du lese Om i tirsdagsinnlegget! 
VI STRIKKES! 
klem! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg