Konkluderer med at strikka julegaver IKKE er en uting! Konkurransevinnerne er trekt! Ble det du?

Hallo venner! (og velkommen til nye lesere)

Etter gårdagens innlegg om strikka gaver er en uting, så konkluderer jeg med at det overhode IKKE er det! 

Jeg bøyer meg ydmykt i støvet for alle som engasjerte seg i diskusjonen, det var ikke få! herregud, for en respons!! 😀

Her er min største strikkagave i år. Dette skal barnebarn Leon, få.,

Idag står det kakebaking på dagsplanen igjen: sandnøtter og sjakkruter. vi bare MÅ ha det til jul! etter en blunder i fjor, så lager jeg dobbeldeig av begge i år! kanskje jeg slipper å bake dem to ganger, som ifjor.. oppskriftene skal jeg legge ut i ett innlegg, senere idag, så bare følg med! 
 

sjakkruter, kakao og vaniljesmak
sandnøtter. disse smelter i munnen!

driver forstatt med to luer på bestilling, straks ferdig med den ene, men møtte på ett DIGERT problem: Jeg ønsker å bytte kant på den ene, da det ikke ble fint med perlestrikk.. så jeg tenkte at det ikke kunne være noe problem med å rekke opp nedenfra. det var det!! så nå er luens nedre kant, bare en krøll av avklipte kanter og jeg river meg nesten i håret av frustrasjon!

jeg fikk en god ide…. :/

jeg skal nok få det til! har enda aldri gått på en smell og måtte gi opp ett strikketøy, ALDRI!

vil så gjerne bli ferdige med disse, så jeg kan gå over til den strikken med de samiske fargene! dette kan du lese om i ett tidligere innlegg. 

vår alles lille ramp, Tarik, hadde funnet på ett stunt idag, som overhode IKKE falt i smak hos lillemor! – han satt så fint på vasken og pusset tennene med hennes tannbørste, og MAKRELL I TOMAT!! men hun ble ikke synlig sint idag heller, for hun er livredd for at Tarik forsvinner.. hehe! 
 

lurer på hva som må til egentlig?? har du noen tips? skriv gjerne om dem under innlegget på vår facebook-side

jeg har planer om en julegave eller to pluss noen søte hekla stjerner eller hjerter til å henge på julegavene. Jeg driver og cruiser litt rundt på forskjellige gratis-oppskrifter. om jeg finner noe spennende, så lover jeg å dele det med deg!

vinnere av forrige ukes advenst.konkurranse har blitt trukket og det ble:

 

Jofrid Sanden Sæverås vant knittingdiva
Anita Hjelle vant Iloveknitting

vi har noen av disse parene for salg i Strikkerommet, svært begrenset og i skrivende stund, 6 par igjen av hver. ta kontakt på Facebook.siden vår om du ønsker deg ett par selv, eller til en god venninne 🙂

vel, da sier jeg: ha en god, innholdsrik dag! så skrives vi plutselig! 

Vi Strikkes!! 

klem!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg