Nordfjord strikkefestival åpner idag!! Ny giveaway _ Blir du med?

HURRA!!

Jeg sitter her med min fine strikkekopp som jeg fikk av en kollega, og drikker kaffen min!

Har litt sommerfugler i magen fordi:

Favorittkoppen om dagen <3

endelig er dagen her for åpning av strikkemessen!

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å dra idag, men strikk og drikk arrangementet på nordfjord hotell, ble for fristende.

Dette er en uhøytidlig strikkekafe hvor man kan strikke og ta seg ett glass vin, eller det man måtte ønske, samtidig.

Og her er garnbytte!

“Ta med noen nøster du ikke bruker og bytt til deg noe helt annet, som frister mer”

Skrives det om arrangementet!

Har du festivalpass, så er det Gratis (100,- uten pass)

Dette virka spennende!

Og siden jeg skal kjøre minsta til Eid kl 18, så får jeg heldigvis anledning til å stikke innom her!

Ei som er storfornøyd med bursdagfeiringa si! har dekket bordet og venter på at resten av klassen kommer på restaurantmiddag før bowling.

 

Lillemor skal på besøk til besten og besta med en av storesøstrene sine, fram til lørdagskveld. Det kunne ikke passet bedre! Blir litt mer bursdagsfeiring der, på henne, tenker jeg!

Nå gjelder det bare å ta  ett dypdykk i garn og finne noe jeg kan ta med som bytte!

 

Han her karen finnes på eid miljø. jeg syns han er så koselig!

I morgen er jeg klar for strikkefrokost hos Eid Miljø.

 

Se bare her hva de skriver om arrangementet:

Start dagen med ein eksklusiv frukost i godt selskap og unike omgjevnader.

Frukost og overraskingar inkludert. Det er sjølvsagt lov til å strikke.  

Avgrensa tal plassar 150 kr (ikkje med i festivalpass)”

Heldigvis var det plass for meg også, selv om jeg var litt sent ute..

Morgendagen går eller med til Marknad, her blir det nok brukt mye tid! må se hva som finnes der ute!

har 3-4 design som skal teststrikkes, og jeg håper å finne noe på marknaden som kan brukes.

I tillegg skal jeg passe på å få med meg “strikk til ord”

om det skrives: “Mønsterstrikkentusiast og strikkebokforfattar Birger Berge kjem til Nordfjord strikkefestival for å snakke om Moderne tradisjonsstrikk. 

Husflidskonsulent Synnøve Vadøy Eriksen vil også presentere Norges Husflidslag si satsing Holdbart. Ho fortel korleis velje rette materiale/ kvalitet, ta vare på det ein har og lære seg å reparere tekstil i staden for å kjøpe nytt”

virker spennede!

Så dagen går nok helt av seg selg, og jeg lover masse bilder etter marknaden!

 

Vil du se hele programmet så finner du det HER

Mulig det blir mye skriving om denne festivalen, men her i området har det aldri vært noe lignende!! – og for en som er over gjennomsnittet intressert i strikking, så er jo dette som å komme til himmelen!

 

I anledning festivalen, så har strikkerommet hatt flere giveaways på facebooksiden vår. den kan du finne HER

 

Igår la vi ut en ny giveaway ilag med Fryd og Flid

 

Det beskrives følgende:

“Fryd og Flid Er ein ny butikk og nettbutikk i nærleiken av Lavik i Sogn. Butikken fører per i dag garn frå Knitting for Olive og Krea Deluxe. Garnet er eit utval med fokus på økologi og bruk av reine naturmaterialar.

De har bidratt til giveawayen med 2 nøster garn av Krea deluxe som passer utmerket til Strikkerommets oppskrift “vårin”

To nøster med Krea deluxe og strkke-te er premien som trekkes på søndagskveld kl 19.00

 

garnet i premien passer perfekt til denne fine påskelua, Vårin. Design: Strikkerommet

 

I tillegg ønsker de å gi vekk en nydelig strikke-te!

det trenger vi alle til kos, nå når våren kommer!

Dette er siste giveaway i forbindelse med strikkefestivalen. Men fortvil ikke!!

Planene for ny giveaway er rett rundt hjørnet og det er ett spennende samarbeid med Hyttefeber

Noe som passer midt i blinken, rett før påske!!

For ordens skyld så skriver jeg igjen: giveaways og skriveri om strikkefestivalen er på ingen måte sponset!

Det er ikke noe samarbeid med Facebook eller Instagram.

 

Håper vi sees på Strikkemarknad i helgen!

PS: ta gjerne kontakt med meg om du ønsker samarbeid.

VI STRIKKES!!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg