Skjørt!!! Look at this!

Her om dagen så jeg ei som søkte etter hjelp på ett skjørt som hun strikket på.

Sadie splittskjørt fra DSA

Jeg bruker ikke så mye skjørt, men fadern heller, dette var F I N T !

Sadie splittskjørt

oppskriften er gratis på

kan noen fikse meg dette?!

 

 

Begynte å kikke litt rundt, og da fant jeg dette

kombiskjørtet, eller hals om du vil!
Strikket på tykt garn, i pinne nr 12!
WHAT?!?!
I’m in love!
Dette MÅ bare prøves!

Skjørt i ribbestrikk
Skjørt i ribbestrikk, brukt som hals

Ser at skjørt er fint til mange kle, og nå vil jeg ha noen til tidlig vår!
Hvilke skjørt liker du?
har du en favoritt? gi meg gjerne ditt tips i kommentarer.

Igår la jeg ut link til mitt eget design på
Bricks vognteppe, lue og babylue.

du finner dem HER:

Vognteppe

Lue, voksen

Lue med øreklaffer, baby

Det var veldig pop hos dere!
Takk for det!

Bricks falt så i smak, også som grytelapper!
-de er superlette å strikke, og så utrolig dekorative!
dem finner du HER

Bricks-mønsteret som grytelapper. Eget design

 

 

idag er det lørdag, igjen en litt sløvdag!
lillemor skal på besøk.
storemor (meg) skal prøve å bli ferdig med bolen på mariusgenseren med rundfelling.
hadde egentlig glemt hvor kjedelig den var opp til mønsteret! – men er snart ferdig!

litt lørdagskos skal vi ha til kos, og det har nest eldste datter lovet å fikse. Can’t wait!!
ble rart når hun reiser og ikke e her hos oss mer..

men vi får kose oss med henne, siste uka!

Fortsatt god helg!

Vi Strikkes!!

 

2 kommentarer
    1. Blåklokkeskjørtet nydlig til våren, strikke foldeskjørt , så mye fint og velge i det er skjørt sett på plnqrest så mange ideer se der.flotte oppskrifter og blogg du og har og mange fine ideer.

      1. ÅÅ det blåklokkeskjørtet var heeelt nydelig! strikkepakke kjøpt! jeg googlet strikket foldeskjørt, men da kom det bare oppskrifter for barn.
        Tusen takk for gode ord! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg