Smil på fredag! ~og bittelitt strikk..

Fredag! 

og dagens leveregel er «smil på fredag» 

Huska på det Idag tidlig og prøvde å smile litt ekstra til Lillemor og sambo. 
 

gi ett smil til en fremmed Idag. 

Idag startet vi morgenen med skolekirke. 

Det er så koselig å få med seg. 

Det er fredelig i kirke, sjøl om det er unger fra barnehage opp til 7.klasse. 
jeg har ikke brukt å gå til kirke på julaften, da jeg ærlig må innrømme at det er mer koselig hjemme i sofaen med askepott og Disney på TV.. 

Men senere kanskje, når Lillemor ikke er liten lengre, da kan hende askepott byttes ut med kirke. 
 

men du! Se her, vottene til familien min er ferdige! 
mamma, pappa og lillegutt! 
vet ikke om lillegutts passerer som reinkalver, men det er da en kalv og jeg syns slettes ikke den ble verst! 
 

nå må det bare festes tråder, og toves lett i tørketrommel før de får en damp og noen bånd! 
så sier jeg meg fornøyd! 
 

om to dager trekkes siste adventsgiveaway her hos Strikkerommet. I blogginnlegg fra tirsdag, kan du finne ut hvordan du deltar, og også se bilde av det nydelige vennskspsarmbåndet som er premie! 
 

mine julegaver er nå ferdig. Lillemor har en igjen. Og sambo? -han har, i kjent stil, ikke begynt enda..

Sendte denne til sambo igår.. ??

 

enn så lenge: husk å smile til noen Idag! 

 

VI STRIKKES!! 
klem

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg