travel dag utenfor strikkerommet! -Jeg vil bare strikke…

heisann! 

idag har det vært full dag, med kontroll på sykehus. forhåpentligvis er synet på plass snart sånn at jeg er klar for min egentlige jobb! 3 mnd uten merkes godt og kjedsomhetsfaktoren melder seg oftere og oftere!

idag har skolen juleverksted og jeg oppdaget igår kveld at det var vår tur til å bake! WHAT?? 

da var det bare å hive seg i muffinsbakinga! var det jeg hadde hjemme. ble en liten porsjon vanilje og sjokolademuffins! oppskriften er kjempelett og sjukt gode uten å bli tørre! den kan du finne her.

mine ble ikke like fine med de får duge! 

muffins fra det søte liv 

nå er 4 av 5 hjertegensere ferdige og det gjenstår to luer og en genser. Disse skal til de små i familien vår! de som har fått prøve sine, liker dem vedig godt! kløfritt garn! 

gensere med tilbehør til barn, barnebarn og bonusbarnebarn! 

 

neste prosjekt på pinnene er to “sola for alle” luer, på bestilling. Disse skal være julegave, så det gjelder å skynde seg! 

lue oppskriften bkle laget som en protest på at noen ville ta patent på samesola! det går bare ikke, den er brukt i det samiske mijøet i flere hundre år, og den er allemannseie! ferdig snakka! 

 

håper det snart er tid for en dag med strikking og kos, men det kan se ut som om det tar litt tid! 

ha en finfin ettermiddag! 

klem fra Vanja i Strikkerommet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg