Travel helg ~ med litt teststrikk av Nord-Is genseren.

 

Helgen har gått sjukt fort! 

jeg har fått gjort hele listen, og i tillegg 
har jeg gjort ferdig en Nord-is genser, og begynt på nr to!

 Teststrikk av størrelser er jammen kjedelig, men likevel, såååå nødvendig! 
da blir resultatet best!

Fornøyd jente med genser nr 1. 

genser nr to blir rosa og hvit, i drops air på tykke pinner. 
den første gjorde jeg ferdig på 3 dager. 
så da er det bare to igjen. 
i mellomtiden surrer neste prosjekt i hodet! 
denne gangen har jeg lyst til å lage en «ugly-sweater» eller vest! 
får se hva det blir, men begge deler er jo så in nå! 

se f.eks på denne: 

oppskrift vest til gutt/herre
gratis oppskrift, og ned egne mål, kan du lage deg en flott vest i ugly farger selv! 
det er bare å spekulere videre for egen del, det dukker nok opp en ide! 
 

skulle gjerne sove litt, men kroppen sier nei, så da blir det en bok isteden: 

1,60 under av Tor-Håkon Gabriel Håvardsen! 

for meg som har en drøm om å jobbe som begravelsesagent, så er nok denne veeeelidi spennende! 
da blir det god natt herfra! 
vi strikkes! 
klem! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg