Velkommen år 2020! Jeg er allerede sliten!

 

Første dag av år 2020, og jeg et allerede sliten! 

feiring med 8 stk til bords på selve nyttårsaften, velte i det uendelige, Ilag med ungene, på rakett-tid! 
GODT NYTT ÅR til alle sammen, både på SMS, snap og Facebook! 
umger som kan være våkne så lenge som de vil, fordi det er nyttårsaften. 
-i seng kl 03.. 

voksentid, prat og spill. 
måtte takke pent for meg kl 04… 

dsgen Idag: sove lenge, mat, sløve i pysj, hele gjengen, litt mer mat, sløve litt til.. 

Bridget Jones på TV, og kveld igjen! Endelig! 
sløveste dagen i året er over og jeg konstanterer at året har startet fint, likevel. 
imorgen treffer hverdagen, men heldigvis noen dager før jeg skal på jobb igjen! -og har datterbesøk noen dager til! 
 

imorgen går turen ned på Strikkerommet, hvor jeg skal finne etter garn til nytt prosjekt, som foreløpig bare finnes på «harddisken! Jeg gleder meg! 

i mellomtiden så er det mange som har mange sett på pellekanin-seleshorts og «fort hjort» lua. 
oppskriftene finner du om du trykker på navnene. 
 

Pellekanin-seleskjørt Str 3mnd til 3 år
Fort-hjort lue. passer godt både med og uten dusk. 

 

velkommen år 2020! -og takk til dere som fulgte meg i 2019! 
håper på mange fine øyeblikk framover! 
 

vi strikkes! 
klem! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg