Babystrikk! Enkel og dobbel!

Reklame | Garnius

I min samboers familie ventes det nå tvillinger!
Det er kjempemoro!

 

Jeg trenger tips for tvillingstrikk, så hva er ditt beste tips?
Jeg ønsker å strikke babyteppe, rumpere, heldress, hentesett, luer, sokker, votter… ALT egentlig!
Jeg er ikke så stor fan av klompelompe, for det har jeg allerede strikket en del av..
Marisustrikk blir det nok definitivt!
men har noen tips om noe annet?

Jeg blir veldig glad for tips i kommentarfelt!

Er jo artig med tvillinger, men lurer på hvordan det blir for meg, som kjeder meg hver

gang jeg må strikke f.eks arm nr to! hehe….

Tvillinger i siktet!

De som er ventet nå, er mai-barn, så det er jo også noe å tenke på.

Jeg skal etter hvert sjekke litt kvaliteter, er jo kjent med det meste på

markedet fra før, men muligens DU ønsker noen tips?

 

Har også ett par kollegaer som venter singelbarn. De trenger selvsagt også noe fint i fødselsgave!

Her vet jeg ikke kjønn, så om du har noe nøytrale tips , så tas de imot med takk!

Ett mars-barn og ett juni/juli-barn.

 

Igår fortalte jeg litt om norsk tradisjonsstrikk, nemlig mariusgenseren.

Gjett om det kokte på nettet!! Var utrolig mange ulike meninger om dette!

Jeg driver og ser og noterer mye av det, for å lage ett oppfølgingsinnlegg til det.

ønsker du å se innlegget fra igår? Du finner det ved å klikke HER

Drops Karisma 17//Drops Karisma 01//Drops Karisma 48

Her er min bukett idag! Jeg digger de tradisjonelle mariusfargene!

Nå skal jeg ha litt strikketid før lillemor kommer hjem fra skolen.

Men du, på Facebook siden min så foregår det mye forskjellig, og jeg legger ut mine siste design der.

En av dem som kom i fjor høst er luen “forthjort”.

Det er jo så inn i tiden med hjortedyr, så hvorfor ikke på en lue?

jeg laget oppskriften, den er på norsk, lett å strikke og som sagt FortHjort!

Den finnes ved å klikke HER

FortHjort Lue for barn og voksen

 

Da sier jeg bare

Vi Strikkes!!

4 kommentarer
    1. Petiteknit har jo mye fint. Men sjekk Strikkefruen.no
      Hun har mye fint, det er så eg ønsker en liten å strikke til selv 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg