HURRA! Strikkefestival i nærmiljø!! Du kommer vel?

Endelig!!

Det kommer Strikkefestival i nærheten av mitt hjemsted!

arrangører er en gruppe strikkeglade mennesker som møtes på pub annenhver søndag.

de kaller seg ” strikk og drikk nordfjord” og du finner facebooksiden deres HER.

 

NORDFJORD STRIKKEFESTIVAL 

6-8. mars 2020

Gjett om jeg gleder meg!!

 

Fargekurs med værbitt

Her blir det mye artig å oppleve
Bare les her;

«NORDFJORD STRIKKEFESTIVAL
Fyrste helga i mars inviterer vi til strikkefestival i Nordfjord for fyrste gong. Dette vert hovudsakleg ei sosial samling for folk med garn og pinnar mellom fingrane. På programmet står mellom andre besøk av strikkebokforfattar og mønsterstrikkentusiast Birger Berge og garnfargespesialist Laila Henriksen frå Værbitt. Tillegg vert det mellom anna strikkeshopping, workshopar, «Strikk og musikk» og strikkegalla. Vi håper mange tek med seg spøtet og finn vegen til Nordfjordeid denne helga. Det er fyrste gong vi arrangerer festivalen, og om det vert ein suksess kan dette bli ei årleg hending.»

Nordfjord som her er omtalt, er stedet hvor min favoritt-garnbutikk nr 2 befinner seg.
Dette kan du lese om i tidligere innlegg som du finner HER.

Programmet er fullt med masse opplevelser, også kulturelt, det kan du lese om HER.

Gå gjerne inn på siden til
Nordfjordstrikkefestival.no
For fullstendig informasjon.

 

Dette bare må jeg finne mer ut av, så jeg lover å komme tilbake med mer info etter hvert!

(For ordens skyld, så er dette innlegget IKKE sponset.)

 

Lillemor har handlet før showet og er godt fornøyd! Mamsen er bare skrekkslagen over prisene… Begge stiller med favorittjenere Marius, og det var jammen nødvendig!

 

Jeg og Lillemor har vært på tur forrige helg og det ble en stor suksess, med Harryhandel, Disney on ice og besøk hos familie.
Turen over fjellet mellom øst og vest, var fullt av vær, for å si det sånn..
Men vi kom oss over helskinnet både ene og andre veien!

 

Strikkerommet i huset er under opprydding!
Mye som skal kastes, gis vekk og sorteres!

Sjukt hvor mye garn og annet strikkerelatert som jeg egentlig har!!

Jeg lager endel oppskrifter selv, og har nå veldog mange modeller av div luer, og annet strikk.
Hvordan kan dette komme til nytte? Har su en ide? Send meg gjerne en kommentar om du har ett forslag!
Her er nok 25-30 luer, votter, sokker, baby/barneklær etc.

 

Vi holder på med Giveaway på Strikkerommets Facebook-side, og er i skrivende stund, 11 følgere fra trekning!
Stikk gjerne innom for å delta HER.

Flere giveaways på tur, etterhvert!! Vi har fått då mange spennende samarbeidspartnere/sponsorer!

Vel vel! Jeg håper vi treffes på strikkefestival i mars!!

Strikkes!
Klem!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg